S*Blåklintsdalen

Hejsan!

Mitt namn är Malin och bor i silver staden Sala i en lägenhet,
med min dotter 11 månader mina hund och fyra Birma katter
Jag jobbar inom vården och är utbildad Undersköterska, jag har gått kurserna A och B i teckenspråk.
Har jobbat på strömsholm 2005 det var mycket lärorikt
 
Jag är uppfödare av rasen Helig Birma, liten uppfödning under stamnamnet S*Blåklintsdalen´s som blev registrerat i
 Sverak 2009-02-12.
Diplomerad uppfödare 2012-04-26

Anledningen till att jag heter S*Blåklintsdalens

Det allra första jag tänkte på var Birmans blåklints färgade ögon som jag fort förälskade mig i! Jag bor mitt ute på landet som sagt och enligt mig liknar detta en dal även fast det inte är en dal.





Är medlem i Västerås Kattklubb, Birmasällskapet
och Royal Canin Breederclub.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0