S*Kisomisos Tindra



Namn: S*Kisomisos Tindra
Född: 2009-04-24
Färg: SIB f
Mor: S*Riising Beauty´s Saga
Far: IDP*Zazalinas Bravheart
Status: Fertil
Blodgrupp:A
Hcm/Rcm: Utan anmärkning

Avkommor

E-kull 3 st


Såg den bedårande katt på internet och blev hel såld så ville bara ha henne för att hon var ju så fin! Jag planerade att hämta henne 29/8-2009 och åkte ca 120 mil till skåne (blev det totalt) men det var det värt, det var många som ville följa med så det var bara att ta någon med mig och åka men det kändes Bra. Tindra går för sig själv. men när jag sätter igång så leker jag med min Plast sysster Nancy vi har såååå kul i hop :)

 

Hon fick många lovord av domarna på Top Cats utställning i Bromma den 3-4/10-09! 2 x EX 1 blev det och jag är så nöjd!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0