S* Tazzelis Tremble My Heart





Vila i fred min kär Älskade vän du kommer altid finnas i mina tankar
SAKNAR DIG

Namn: Zelda

Född: 2003-04-19

Färg: SIB n

Mor: IC Carobb´s Sweet Bambina, SIB g

Far: EC & PR Qiri´s Brown Focus, SIB n

Status: Fertil

 

STAMTAVLA


Antal avkommor:

A-kull: 2 hanar, S*Blåklintsdalens Asterix och S*Blåklintsdalens Antonio.

B-kull: 1 hane, S*Blåklintsdalens BossaNova.

C -kullen  tre bruna tjejer 

Zelda är en Brunmaskad och kom till mig 2006, då som ca 2-åring, och jag har ägt henne i tre år nu. Hon hade det tufft innan hon kom till mig, hon var mager, stressad och hade öronskabb.
Idag mår Zelda jättebra, hon har lagt på sig hull och är frisk!
Hon är en väldigt go katt som snabbt får en plats i ditt hjärta eftersom att hon charmar dig med sin fina personlighet!
Hon har extremt bra temperament, väldigt stabilt psyke, trots allt Hon tycks har varit med om

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0