När du köper katt hos mig



Information om att köpa katt hos mig

- Registrerad stamtavla ifrån SVERAK
- Vaccinerade 2 gånger (Grund vaccination)
- Veteribär besiktigad (ej äldre än 7 dagar)
- Avmaskad
- ID märkta med microchip
- Doldafel försäkrade i 3 år
- Kattungen är minst 12 veckor gammal!
- Kattungepaket innehållande (kattungeboken, mat för en vecka, en filt som luktar mamma och rabattkuponger.)
- En liten överraskning.
- Hundvana.
- Du får hem en välpussad kurrmaskin och den är välhanterad.
- Självklart livslång support ifrån mig.


Jag säljer aldrig en katt utan att ett personligt besök har gjorts först! Men kontakt via mail kan vara en bra första kontakt. Jag förbehåller mig också rätten att välja rätt kattunge till rätt hem. Jag är väldigt mån om vart mina kattungar hamnar.

Mina önskemål av dig som kattköpare
- Jag önskar att katten hålls försäkrad livet ut.
- Jag vill att katterna är innekatter, men de uppskattar inhägnad rastgård/inätat balkong eller att gå med sele ute.


Reserverad: Att någon vill ha katten men inte har lagt handpenningen än.

Tingad: Att någon vill ha katten och har lagt handpenning.
(Handpenning 1200kr, detta återfås ej.)

Såld: Personen har lagt hela summan och katten har flyttat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0